Politica confidențialitate

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE A COMPANIEI „AGENDAS & MORE DISTRIBUTION”

Confidențialitatea dumneavoastră este importantă pentru noi. Această Politică de confidențialitate explică modul în care Compania Agendas & More Distribution  (denumită în continuare și „Agendas & More”sau „Compania”) gestionează și tratează datele dvs. personale atunci când vă înregistrați sau vizitați website-ul nostru, www.agendeitalia.ro (“Site-ul”) sau intrați in relație cu noi pentru a utiliza servicii pe care societatea noastră le oferă (“Serviciile”) sau candidați la o poziție în cadrul Companiei noastre sau ne furnizați bunuri sau servicii sau acționați în calitate de reprezentant, angajat sau orice fel de agent al unei companii care ne furnizează bunuri sau servicii; sau prelucrăm datele dumneavoastră la instrucțiunile sau ca urmare a acțiunilor unor terți.

1. Scopul acestei politici

Această Politică de confidențialitate (“Politica de confidențialitate”, „Politica”) explică modul nostru de abordare a oricăror date personale pe care le colectăm de la dvs. sau pe care le-am obținut despre dvs. de la o terță parte și scopurile pentru care prelucrăm datele dvs. personale. De asemenea, indică drepturile pe care le aveți privind prelucrarea datelor dvs. personale.

Această Politică de confidențialitate vă va informa despre natura datelor dvs. personale prelucrate de noi și despre modul în care puteți solicita ștergerea, actualizarea, transferul și / sau furnizarea accesului la acestea.

În cadrul acestei Politici folosim termenul “prelucrare” pentru a acoperi toate activitățile care implică datele dvs. personale, inclusiv colectarea, manipularea, stocarea, partajarea, accesarea, utilizarea, transferul și eliminarea datelor.

Această Politică de confidențialitate este destinată să vă ajute în luarea deciziilor în cunoștință de cauză atunci când utilizați Site-ul și Serviciile noastre, să înțelegeți modul în care datele dvs. personale pot fi prelucrate de noi în timpul sau ca rezultat al furnizării Serviciilor sau când solicitați să lucrați la sau cu Compania  noastră.

2. Cine suntem și ce facem

Agendas & More Distribution pregătește o colecție de agende și articole promoționale în fiecare an, crează zeci de modelele exlcusiv pentru piața din România și le produce în Europa, în cele mai bine utilate și mai specializate tipografii, din materiale și hârtie care provin din surse controlate.

3. Cum să ne contactați

Datele noastre de contact: Str. Gazelei, nr. 34
040514, Bucuresti, Romania
Telefon: +4021 337 17 07 | +4021 337 17 67 | +4021 337 22 55
Mobil: +40756 102 771 | +40742 086 899
Email:
office@agendeitalia.ro

Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate sau doriți să vă exercitați drepturile enunțate în aceasta, vă rugăm să ne contactați prin trimiterea unui e-mail către responsabilul nostru cu protecția datelor cu caracter personal la adresa de e-mail dataprotection@agendeitalia.ro.

4. Ce date personale colectăm

Putem colecta date personale de la dvs. în cursul activității noastre, inclusiv prin utilizarea site-ului nostru de către dvs., atunci când ne contactați sau solicitați informații de la noi, când angajați serviciile noastre sau ca urmare a relației dvs. cu unul sau mai mulți membri ai personalului sau cu clienții noștri.

Atât Site-ul, cât și Serviciile noastre sunt adresate persoanelor peste 18 ani, astfel încât nu intenționăm să colectăm și să prelucrăm prin intermediul Site-ului nostru date ale unor persoane sub această vârstă.

Scopul nostru principal în colectarea de date personale de la dvs. este de a ne ajuta la inițierea și mentinerea comunicării în interesul accesului dvs. la cele mai noi informații

Pentru a realiza aceste obiective, putem prelucra următoarele date cu caracter personal:

a) Dacă sunteți vizitator al site-ului:

  • Informații obținute prin intermediul fișierelor de tip cookie sau al unor tehnologii similare, precum: preferințe de afișare a site-ului, acordul în privința prelucrării datelor prin cookies sau informații ce nu pot fi folosite pentru a vă identifica cu un profil unic
  • Toate informațiile despre cookie-urile folosite pe site-ul nostru se regăsesc înPolitica privind fișiere de tip cookie”

Vă informăm că, prin accesarea site-ului nostru, terțe părți pot colecta date despre dvs. ca urmare a integrării plugin-urilor rețelelor de socializare, cum ar fi butoanele „Like” și „Share”, chiar dacă nu ați apăsat pe acestea sau nu sunteți membru al rețelelor de socializare respective. Compania noastră nu este implicată în niciun fel în operațiunile de prelucrare a datelor de către rețelele de socializare, în afară de colectare și transmitere, care au loc automat, fără ca noi să avem acces sau control cu privire la datele colectate de rețelele de socializare. Pentru mai multe informații va rugam să consultați politicile de confidențialitate ale rețelelor de socializare ale căror plugin-uri figurează pe site-ul nostru (Facebook, Linked In etc).

b) Dacă sunteți vizitator al site-ului și intrați în relație cu noi prin intermediul următoarelor formulare:

  • Formular de abonare la newsletter
  • Formular de comandă

Datele cu caracter personal colectate prin intermediul formularelor de la vizitatorii care le utilizează, sunt:

  • Email (newsletter, comandă)
  • Numele și prenumele (comandă)
  • Adresă poștală (comandă)
  • Date firmă (comandă)
  • Telefon (comandă)

c) Dacă interacționați cu noi prin intermediul rețelelor de socializare sau al altor platforme online (cum ar fi Facebook, Linked In etc):

  • Numele și prenumele
  • Date profil rețele socializare si platforme online (pseudonim, fotografie, biografie)
  • Conținut mesaj rețele socializare, recenzii, evaluări, date de localizare

d) Dacă sunteți o persoană fizică și intrați in relație cu noi pentru a utiliza servicii pe care compania noastră le oferă (client sau potențial client):

  • la alte terțe părți pe care ni le-ați putea furniza în legătură cu primirea Serviciilor noastre

e) Dacă sunteți un potențial candidat la angajare:

Agendas & More colectează informații de la și despre candidați în legătură cu oportunitățile de angajare sau colaborare disponibile. Aceste informații pot include CV-uri, documente de identificare, fotografii, înregistrări academice, cursuri sau certificări obținute, istoric de muncă, angajare și referințe.

Agendas & More utilizează datele dvs. personale pentru a vă suprapune abilitățile, experiența și educația cu posturile specifice oferite. Aceste informații sunt transmise managerilor responsabili de angajare și persoanelor implicate în procesul de recrutare pentru a decide în privința invitării dvs. la un interviu. Agendas & More poate colecta date suplimentare de la dvs. dacă sunteți invitat la etapa de interviu (sau echivalent) și după aceea.

În legătură cu activitățile noastre de recrutare, putem colecta, de asemenea, categorii speciale de date cu caracter personal din partea candidaților cu privire la care avem o obligație prevăzută de legislația muncii în acest sens, dacă informațiile sunt relevante pentru viitorul lor mediu de lucru la Agendas & More sau oferirea viitoare de beneficii aferente angajării sau cu acordul explicit al persoanei. De exemplu, este posibil să fie nevoie să colectăm informații despre dizabilitățile unui candidat, pentru a oferi un mediu de lucru adecvat pentru acel candidat, dacă acesta este recrutat.

Agendas & More poate colecta date personale despre candidați din următoarele surse:

• Direct de la dvs. – de exemplu, informațiile pe care le furnizați atunci când aplicați pentru o poziție direct, prin site-ul firmei sau folosind datele noastre de contact

• De la agenții de recrutare – de exemplu, atunci când o agenție de recrutare vă indică drept potențial candidat

• Prin intermediul surselor publice disponibile online – de exemplu, în cazul în care aveți un profil profesional publicat online (de exemplu, pe site-ul angajatorului dvs. actual, pe o platformă de recrutare sau pe o rețea de socializare, cum ar fi LinkedIn)

• Prin recomandare – de exemplu, prin intermediul unei referințe a unui fost angajat / angajator sau al unei persoane care v-a recomandat

f) Dacă acționați în calitate de reprezentant (orice membru al personalului – angajat, manager, agent, colaborator, consultant si alții asemenea) al unei companii care ne este Client sau care ne furnizează bunuri sau servicii sau al unei Persoane împuternicite de clienții/ furnizorii noștri

În cursul relației noastre cu alte persoane juridice, ne pot fi transmise date personale cum ar fi date personale referitoare la personalul (angajatii, managerii, agenții, colaboratorii, consultanții si alții asemenea) furnizorilor sau clienților noștri sau ai Persoanelor împuternicite de aceștia.

Datele prelucrate cu privire la dvs. în acest context sunt:

  • Numele și prenumele
  • Date de contact (adresa de e-mail și numărul de telefon)
  • Funcție și/sau raport în care vă aflați cu Compania –  Client sau Furnizor sau Persoană împuternicită de aceștia, orice date de identificare dintr-o împuternicire acordată dvs. de către aceștia
  • User și parolă de acces
  • Date necesare soluționării reclamațiilor, inclusiv un identificator al reclamației
  • Înregistrări audio și/ sau video, fotografii

În funcție de necesități, pot fi prelucrate si alte tipuri de date transmise de partenerul nostru contractual.

g) Dacă prelucrăm datele dumneavoastră la instrucțiunile sau ca urmare a acțiunilor unor terți

Dacă sunteți o persoană ale cărei date personale sunt prelucrate de noi ca rezultat al furnizării Serviciilor altor persoane (inclusiv Clienți – persoane fizice și clienți corporativi) sau ca urmare a acțiunilor unor terți, putem prelucra o varietate de date personale diferite în funcție de serviciile furnizate.

Mai putem prelucra datele dvs. ca urmare a acțiunilor unor terți în cadrul utilizării rețelelor de socializare, de exemplu atunci când sunteți etichetat de un prieten într-un context aflat în legătură cu Compania noastră.

Datele pe care le putem prelucra în astfel de ocazii sunt:

  • Nume, prenume
  • Date profil rețele socializare si platforme online (pseudonim, fotografie, biografie)
  • Conținut mesaj rețele socializare, postări recenzii, evaluări, date de localizare
  • Fotografii sau înregistrări audio/video

Dacă dvs. va aflați în poziția de a ne furniza datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să le comunicați acest fapt înainte de dezvăluire, precum și modalitatea în care datele urmează a fi prelucrate, conform politicii noastre de confidențialitate.

h) Pentru angajați, colaboratori, clienți și potențiali clienți, colectăm, de asemenea, date care ne permit să promovăm serviciile noastre care ar putea fi de interes. În acest scop, putem colecta:

  • Numele și datele dvs. de contact
  • Funcția și Compania angajatoare (pentru reprezentanți clienți/ potențiali clienți – Persoana juridice)
  • Date cu privire la preferințele de marketing
  • Date furnizate in scopul participării la evenimente, programe de fidelizare, concursuri, tombole sau oferte promoționale
  • Imagini înregistrate la evenimente sau alte acțiuni de marketing

5. Cum folosim datele personale

5.1. Pentru onorarea comenzilor și soluționarea cererilor dvs.

Colectăm și păstrăm datele personale pe care ni le transmiteți în timpul utilizării Site-ului și / sau a derulării Serviciilor noastre pentru a ne permite să vă livrăm marfa solicitată, să aducem la îndeplinire serviciile pe care ni le solicitați și să soluționăm cererile pe care ni le transmiteți.

În ceea ce privește comunicările privind comenzile dvs., putem să vi le transmitem prin e-mail sau telefon, inclusiv prin SMS.

Care este baza noastră legală?

Dacă ne contactați în nume propriu, este necesar să prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne îndeplini obligațiile în conformitate cu un contract pe care îl putem avea cu dvs. Dacă ne contactați în calitate de reprezentant al unei companii, este în interesul nostru legitim să prelucrăm datele dvs. personale pentru a putea răspunde solicitării pe care Compania dvs. ne-o adresează prin intermediul dvs. Nefurnizarea acestor date conduce în mod automat la imposibilitatea încheierii și/ sau executării contractului, respectiv la imposibilitatea soluționării cererii dvs..

5.2. Administrarea afacerilor și respectarea legislației

Putem folosi datele dvs. personale pentru următoarele activități de administrare a afacerilor și respectare a legislației:

  •  Pentru administrarea conturilor de client,  îmbunătățirea calității serviciilor oferite și a activităților de mentenanță a contractelor
  •  Pentru analiza si monitorizarea vânzărilor
  •  În legătură cu potențiale tranzacții de afaceri, cum ar fi o fuziune, o restructurare sau o vânzare
  •  Pentru prevenirea fraudelor
  •  Pentru soluționarea disputelor sau reclamațiilor
  •  Pentru a proteja drepturile, siguranța sau proprietatea societății noastre sau ale persoanelor care o compun, a angajaților, furnizorilor sau altor asemenea
  •  Pentru a ne conforma obligațiilor legale și solicitărilor din partea autorităților
  •  Pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță

Care este baza noastră legală?

În cazul în care folosim datele dvs. personale pentru a ne conforma obligațiilor legale, o facem tocmai pentru că este obligația noastră legală să folosim datele dvs. personale în acest scop. În celelalte cazuri, prelucrăm date cu caracter personal pentru că este în interesul nostru legitim sau al unui terț să facem acest lucru sau prelucrarea este necesară pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

5.3. Marketing

Putem realiza activități de marketing prin utilizarea datelor dvs. personale. Comunicările noastre sunt destinate în special informării dvs. cu privire la oferte promoționale, evenimente sau alte subiecte care v-ar putea interesa.

Care este baza noastră legală?

Folosirea datelor personale în scopuri de marketing este în interesul legitim al ambelor părți de a vă ține la curent cu cele mai potrivite Produse ale noastre pentru dvs. De fiecare dată când este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vă vom solicita consimțământul înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră.

5.4. Analiză

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi o experiență personalizată de navigare și utilizare a Site-ului și de acces la produsele noastre. Fișierele de tip cookie sunt, în general, de tip text, module sau tehnologii similare, pe care browser-ul computerului, tabletei sau telefonului dvs. mobil le poate stoca în momentul în care vizitați site-ul nostru. Fișierele de acest tip au durate determinate de păstrare și rămân pasive, nu conțin malware și nu accesează informații de pe hard-drive-ul dvs. Aceste tipuri de fișiere pot fi accesate doar de webserver-ul care le-a plasat.

Informațiile conținute în fișierele cookie pot include următoarele:

  • un ID de sesiune pentru a urmări statisticile de utilizare pe site-ul nostru
  • preferințele de afișare sau de navigare
  • date demografice de ordin general, ce nu vă pot identifica în mod unic

Prin utilizarea acestor informații, putem măsura eficiența conținutului nostru și modul în care vizitatorii  ca dvs. folosesc site-ul nostru și serviciile noastre, pentru a le îmbunătăți continuu. Aceasta ne permite să aflăm ce pagini ale site-ului nostru sunt cele mai atractive pentru vizitatorii noștri și care părți ale site-ului nostru sunt cele mai interesante.

Consultați Politica privind cookie-urile pentru informații suplimentare.

Care este baza noastră legală?

În cazul în care datele dvs. personale nu sunt într-o formă anonimă, folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs.

6. Cu cine partajăm dvs. personale

Agendas & More poate partaja date personale cu diverse categorii de terțe părți, după cum este necesar:

Vă rugăm să rețineți că această listă nu este exhaustivă și pot exista alte exemple în care trebuie să partajăm date personale cu alte părți pentru a furniza serviciile cât mai eficient posibil sau pentru a proteja drepturile, siguranța, proprietatea Companiei noastre sau ale persoanelor care o compun, a angajaților, furnizorilor sau altor asemenea, pentru a răspunde unor reclamații sau pentru a preveni frauda și activitățile ilegale.

7. Utilizarea cookie-urilor

Site-ul nostru utilizează cookie-uri cu scopul de a analiza tendințele de trafic și preferințele utilizatorilor noștri. Vă rugăm să Consultați Politica privind cookie-urile pentru a afla toate informațiile despre modulele cookie pe care le folosim, scopul și durata acestora, respectiv modul în care vă puteți exercita preferințele de activare/dezactivare.

8. Persoane împuternicite, operatori independenți și operatori asociați

Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care transmiterea de date personale către persoane împuternicite, operatori independenți și operatori asociați se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate cu aceștia, prin care ei garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că gestionarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.

Putem numi persoane împuternicite subcontractanți după cum este necesar necesar să aducem la îndeplinire anumite activități. Efectuăm diligențe corespunzătoare și punem în operă documentația contractuală necesară în legătură cu orice subcontractant, pentru a ne asigura că prelucrează datele personale în mod corespunzător și în conformitate cu obligațiile legale și de reglementare.

În continuare, putem numi operatori de date cu caracter personal independenți sau asociați atunci când este necesar pentru desfășurarea activității noastre (de exemplu, dar fără limitare, contabili, avocați, agenții de recrutare sau alți experți terți, entități afiliate sau partenere), respectând obligațiile legale și de reglementare cu privire la datele personale, inclusiv, dar fără limitare, cu privire la punerea în aplicare a garanțiilor adecvate.

Noi și operatorii de date independenți sau asociați cu care împărtășim date ne stabilim drepturile și obligațiile reciproce în cadrul unui „Acord de prelucrare a datelor cu caracter personal între operatori independenți/ asociați („Acordul”) în care suntem Părți. Acordul reflectă în mod adecvat rolurile și raporturile noastre, în calitate de operatori asociați, față de dvs.

9. Unde transferăm datele personale?

Pentru a furniza Serviciile sau pentru alte scopuri ale prelucrării aici enumerate și, în mod particular, dacă este implicat un element de extraneitate, este posibil să fie necesar să transferăm datele dvs. personale către locații din afara Spațiului Economic European. În orice caz, înainte de a transfera datele personale într-o altă jurisdicție, ne vom asigura că există o decizie privind caracterul adecvat al nivelului de protecție sau că operatorul sau persoana împuternicită de operator din jurisdicția respectivă oferă garanții adecvate sau se aplică una dintre excepțiile acceptate de GDPR. excepții:

10. Pentru cât timp păstrăm datele dvs. personale

Păstrăm datele personale pe care le colectăm de la și despre dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopul pentru care le-am colectat și în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare. Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru datele personale pe care le prelucrăm, luăm în considerare natura, domeniul de aplicare, contextul și scopurile prelucrării, riscurile cu grade diferite de probabilitate și gravitate pentru drepturile și libertățile dvs., cerințele legale, contabile sau de raportare aplicabile, precum și dacă putem atinge scopurile prelucrării prin alte mijloace.

Revizuim permanent necesitatea păstrării datelor dvs. personale și, la împlinirea termenelor de retenție, distrugem datele dvs. personale într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite. În cazul în care rezultă în mod rezonabil că datele nu mai sunt necesare, le putem distruge imediat, fără nicio notificare.

11. Confidențialitatea și securitatea datelor dvs. personale

Aplicăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate, care sunt stabilite în mod rezonabil pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat și împotriva altor forme ilegale de prelucrare. Accesul la datele personale este limitat la persoanele autorizate pe baza necesității de a le cunoaște. Menținem un program cuprinzător de securitate a informațiilor, proporțional cu riscurile asociate prelucrării. Programul este adaptat în mod continuu pentru a atenua riscurile operaționale și pentru a proteja datele personale, luând în considerare practicile acceptate în domeniu. De asemenea, folosim măsuri de securitate îmbunătățite atunci când prelucrăm orice fel de categorii speciale de date personale.

Toți partenerii noștri, angajații, consultanții, lucrătorii, operatorii și persoanele împuternicite (adică cei care prelucrează datele dvs. personale în numele nostru, în scopurile enumerate mai sus), care au acces la și sunt asociate cu prelucrarea datelor personale, sunt obligați la respectarea confidențialității acestor date personale și la garantarea aceluiași nivel de protecție ca cel furnizat de Compania noastră.

12. Dreptul de acces și alte drepturi

Aveți următoarele drepturi în legătură cu datele personale pe care le prelucrăm sau deținem despre dvs.:

Dreptul de acces

Dacă ne cereți, vom confirma dacă procesăm datele dvs. personale și, dacă este permis de lege, vă vom furniza o copie a acestor datele personale (împreună cu anumite alte detalii). Dacă aveți nevoie de copii suplimentare, este posibil să fie necesar să percepem o taxă rezonabilă bazată pe costurile administrative.

Dreptul la rectificare

Dacă datele personale pe care le deținem despre dvs. sunt inexacte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați rectificarea acestora. Dacă aveți dreptul la rectificare și dacă am împărtășit datele dvs. personale altor persoane, le vom informa despre rectificare dacă este posibil. Dacă ne întrebați, acolo unde este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune și cu cine am împărtășit datele dvs. personale, astfel încât să îi puteți contacta direct.

Dreptul de ștergere

Ne puteți cere să ștergem sau să suprimăm datele dvs. personale în anumite circumstanțe, cum ar fi cazul în care nu mai avem nevoie de ele. Dacă aveți dreptul la ștergere și dacă am împărtășit datele dvs. personale altor persoane, le vom informa despre ștergerea datelor acolo unde este posibil. Dacă ne întrebați, unde este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune cu cine am împărtășit datele dvs. personale, astfel încât să îi puteți contacta direct.

Dreptul dvs. de a restricționa prelucrarea

Ne puteți cere să “blocăm” sau să oprim prelucrarea datelor dvs. personale în anumite circumstanțe, cum ar fi cazul în care contestați exactitatea acestor date personale sau ați obiectat. Dacă aveți dreptul la restricționare și dacă am împărtășit datele dvs. personale cu alții, îi vom informa despre restricție unde este posibil să facem acest lucru. Dacă ne întrebați, unde este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune și cu cine am împărtășit datele dvs. personale, astfel încât să îi puteți contacta direct.

Dreptul la portabilitatea datelor

Aveți dreptul, în anumite circumstanțe, să obțineți datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat, frecvent utilizat și care poate fi citit automatizat și să le reutilizați în altă parte sau să ne cereți să le transferăm unei terțe părți la alegere.

Dreptul de a obiecta

Ne puteți cere să nu mai prelucrăm datele dvs. personale și vom face acest lucru dacă:

În contextul unor evenimente organizate în cadrul Companiei noastre, este posibil să fie preluate imagini foto/video pentru a ne ajuta la promovarea brandului și a serviciilor noastre. Nu este intenția noastră să preluăm imagini care sa evidențieze o anumită persoană. Dacă totuși persoana dvs. este identificabilă în materialele foto/video difuzate de către noi, aveți dreptul de a obiecta la prelucrare pentru motive care țin de situația dvs. particulară. În orice caz, în respectarea dreptului dvs. la viată privată, înaintea oricărei sesiuni foto și sau video, vom anunța în prealabil că urmează să fie preluate imagini.

Compania  Agendas & More nu va folosi niciodată datele dvs. personale pentru a vă supune unei decizii individuale automate.

Dreptul dvs. de a vă retrage consimțământul

Dacă ne bazăm pe consimțământul dvs. ca bază legală pentru prelucrarea datelor dvs. personale, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. Pentru aceasta, consultați Politica de Confidențialitate.

Dreptul dvs. de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere

Dacă vă preocupă orice aspect al practicilor noastre de confidențialitate, inclusiv modul în care ne-am ocupat de datele dvs. personale, puteți să îl raportați autorității de supraveghere competente.

Dacă doriți să vă exercitați drepturile stabilite în această politică de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați prin trimiterea unui e-mail la dataprotection@agendeitalia.ro.

13. Modificări la această Politică de confidențialitate

Putem face din când în când modificări la această Politică de confidențialitate. Pentru a ne asigura că sunteți întotdeauna la curent cu modul în care folosim datele dvs. personale, vom actualiza din când în când această Politică de confidențialitate pentru a reflecta orice modificare a utilizării datelor dvs. personale. De asemenea, putem efectua modificări pentru a respecta modificările aduse legislației aplicabile sau cerințelor de reglementare. În cazul în care este posibil, vă vom notifica prin e-mail cu privire la orice schimbări semnificative. Cu toate acestea, vă recomandăm să revizuiți periodic această politică de confidențialitate pe site-ul nostru pentru a fi informat cu privire la modul în care folosim datele dvs. personale.

Revizuire: octombrie 2020